روش ست کردن بلوز زنانه با انواع لباس مناسب بیرون

۱۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خانم‌ها به طور معمولی با هر خرید به دنبال زیبایی بیشتر در نوع پوشش خود هستند. تصور کنید در بازاری پر از طرح و رنگ زمانی که حق انتخاب از میان صدها طرح و رنگ برایتان مهیا است فرایند خرید چقدر می‌تواند دشوار به نظر بیاید. حالا در نظر بگیرید که از مدل و طرح بلوز مورد نظرتان آگاهی داشته باشید، به این صورت هم فرایند خرید برایتان جذاب‌تر خواهد بود و هم در زمانی که برای آن خواهید گذاشت صرفه جویی کرده‌اید.

بلوز زنانه

بلوز مسافری از فرانسه

کلمه بلوز در اصل بر آمده از لباسی است که خانم‌های فرانسوی به تن می کردند و با همه گیری استفاده از بلوز در اروپا و سایر کشورها این نام هم بخشی از شناسنامه تاریخی این لباس زنانه اروپایی شد. بلوز لباسی گشاد و راحت است که حالا از کودک خردسال تا سنین بالا آن را به تن می کنند. امروزه بلوز زنانه را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی می‌توان در بازار یافت پس با این تعدد طرح و رنگ نحوه ست کردن آن با شلوارها و لباس‌های مختلف می‌تواند کار جذابی باشد.

نکات مورد نیاز برای خرید بلوز زنانه

برای خرید هر لباسی دقت به سایز حرف اول را می‌زند زیرا زیباترین و جذابترین لباس‌ها از معروف‌ترین برندهای دنیا هم اگر سایز درست و مناسب شما را نداشته باشد نه تنها به خوش پوش جلوه دادن شما کمک نمی کند حتی باعث می‌شود تا شما استایل مناسبی نداشته باشید.

برای خرید بلوز زنانه مهم‌ترین نکته این است که بدانید لباس را برای چه مراسمی تهیه می کنید تا بر اساس آن میزان راحتی یا مجلسی بودن لباس را تعیین کنید. توجه به اندازه دور کمر و دور سینه برای خرید یک بلوز زنانه مناسب مهم‌ترین اقدام است. اگر قصد رفتن به یک دورهمی دوستانه را دارید می‌توانید از یک بلوز زنانه راحت استفاده کنید همینطور اگر قصد دارید در یک مراسم رسمی شرکت کنید باید به سراغ بلوز زنانه رسمی‌تر بروید.  مرحله بعدی برای داشتن بلوزی که هر دو عامل زیبایی و راحتی را با هم داشته باشد این است که قبل از خرید آن به جنس پارچه لباس توجه کنید. پارچه‌ای را انتخاب کنید که اگر قرار است در فصل گرم سال استفاده کنید به شما حس خنکی و اگر قرار است در فصل سرد سال از آن استفاده کنید شما را تا حدی گرم نگه دارد.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

اما بلوز زنانه را با چه شلواری ست کنیم؟

بلوز با شلوار پارچه ای دمپا

اگر برای مراسمی نیمه رسمی آماده می‌شوید این ست از لباس را در ابتدای لیست خود قرار دهید . ترکیب شلوار پارچه‌ای دمپا و بلوز زنانه همیشه ترکیبی ایده‌آل بوده است که بارها امتحان خودش را در مراسمات نیمه رسمی و دوستانه ثابت کرده است. اگر قد بلندی دارید این ست برای شما مناسب‌تر است زیرا شلوارهای پارچه‌ای دمپا می‌تواند قد شما را بلند تر نشان دهد و اگر قد کوتاهی دارید در انتخاب این ست کمی وسواس بیشتری به خرج دهید، چون ممکن است انتخاب اشتباه تاثیر مناسبی برای استایل شما نداشته باشد.

بلوز زنانه

ست بلوز طرح دار با شلوار طرح دار

برای دورهمی‌های دوستانه و عصرانه‌ها یکی از زیباترین استایل‌های که می‌تواند شما را ملیح و زیباتر نشان دهد ست کردن بلوزی ساده با شلواری طرح‌دار است. برای این ست زیبا به سراغ کمد کفش‌هایتان بروید و کفش پاشنه بلندتان را انتخاب کنید. این استایل با یک کیف چرمی دستی می‌تواند شما را با اختلاف به جذاب‌ترین مهمان دورهمی‌تان بدل کند

بلوز و شلواری کلاسیک

تصور کنید برای مهمانی نیمه رسمی دعوت شده‌اید و قصد دارید تا برای شبی که از مدت‌ها پیش انتظارش را کشیده‌اید بهترین ست لباس‌تان را انتخاب کنید. به سراغ بلوز زنانه سفیدتان بروید و با شلوار کلاسیکی با رنگ متضاد بپوشید اگر می‌خواهید در مهمانی همه نگاه‌ها سمت شما باشد این ست زیبا را با کفش پاشنه بلندی سفید همراه کنید.

شلوار جین همراهی همیشگی

شلوار جین را دوخته‌اند تا با هر لباس و هر کفشی به راحتی ست شود. شلوار جین را در طرح‌های متنوع می‌‌توان با بلوز و کفشی متناسب به راحتی ست کرد. پر طرفدارترین ست جین و بلوز، شلوار مام استایل یا اسلیم فیت و اسکینی  است که آن را می‌توان با بلوزی با رنگ روشن به راحتی ست کرد البته به این شرط که در انتخاب کفش هم نهایت دقت را به خرج دهید. هر جا برای انتخاب لباس برای یک دورهمی یا مراسمی نیمه رسمی مردد ماندید به سراغ این ست بروید.

برای زیباتر دیده شدن‌تان اگر از شال استفاده می کنید به سراغ رنگ‌های شاد بروید به عنوان مثال اگر شلوار و بلوزی تیره را انتخاب کرده‌اید برای انتخاب شال رنگ‌های شاد را انتخاب کنید. شال می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در بهتر دیده شدن استایل و بلوزتان داشته باشد.  انتخاب شلوار هم در بهتر دیده شدن استایل و لباس‌تان هم بسیار موثر و تاثیر گذار است. اگر برای لباس‌تان از رنگ‌های متنوعی استفاده می کنید، پس برای انتخاب رنگ شلوار به سراغ رنگ‌های خنثی بروید.
منبع: https://www.tasvirezendegi.com/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%b2-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.