تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

یک سال است که از راه دور مشغول کار و معاشرت بودیم. شرایط پاندمی سبک زندگی و لباس ما را تحت تاثیر خود قرار داده. در این مطلب با ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱ که ترکیبی از مد و عملکرد هستند آشنا می‌شویم.

کیف - کفش - لباس

به گزارش همشهری آنلاین، به ‌نظر شما در ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱ با چه چیزی روبه‌رو خواهیم شد؟ یک سال است که از راه دور مشغول کار و معاشرت بودیم. شرایط پاندمی سبک زندگی و لباس ما را تحت تاثیر خود قرار داده. این جریان در ترند کیف و کفش امسال هم نیز بی‌تاثیر نبوده است. روند ترند کفش ۲۰۲۱ به سبک‌های جدید کووید۱۹، با جایگزین کردن کفش‌های نرم و راحت اتفاق افتاد.

اما ترند کیف ۲۰۲۱ چطور؟ فکر می‌کنید این‌ روزها چیزی بیشتر از ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده در کیف نیاز نداشته باشیم؟ خیر به همین سادگی نیست. درست است که کیف‌های مجلل مثل سابق کارایی نداشته، اما جایگزین مناسبی را خواهیم داشت. در واقع در ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱، با ترکیبی از مد و عملکرد روبه‌رو هستیم. پس کمد لباس‌هایمان قرار است تغییر اساسی کند.

مجله سارک در مطلبی ابتدا به شناختِ ترند کفش بهار ۲۰۲۱ و بررسی جزییات آن پرداخته و پس از آن پرکاربردترین ترند کیف ۲۰۲۱ را معرفی کرده است و گفته است کدام کیف‌ها از ترندِ ساِل قبل به بهارِ امسال راه پیدا کرده‌اند.

ترند کفش بهار ۲۰۲۱

خیلی از آیتم‌های کفش، از ترندِ پاییز و زمستان به بهار و تابستان راه پیدا کردند. کفش‌های زنجیری، پاشنه‌های گربه‌ای. اما یکسری کفش‌ها هستند که به جهتِ کاربرد و سادگی، در ترند کفش بهار ۲۰۲۱ ماندگاری بیشتری تاکنون داشته‌اند.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱

کفش‌های کلاسیکِ تخت Stretchy Ballet Flats

کفش‌های کلاسیکِ تخت (Ballet Flats)، هرگز ازچرخه‌ مد خارج نمی‌شوند. اما گزینه‌ای به آن اضافه شده  که این کفش را منحصر به فرد و سازگارتر کرده است. خاصیت انعطاف‌پذیری (Stretchy) آنها را به سبکِ جدیدی از Stretchy Ballet Flats تبدیل کرده است. راحتی و تطبیق‌پذیری با هر مدل از فرم پا و پنجه از ویژگیِ اساسی این بخشِ جدید در کفش است. حضور الزامی این کفشِ تخت (Stretchy Ballet Flats) در کمد لباس‌مان، یک آیتم بسیارکاربردی به شمار می‌آید. در ترند ۲۰۲۱، می‌توانید تنوعِ رنگی متفاوتی از یک کفشِ تخت داشته باشید.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
کفش‌ کلاسیکِ تخت

کفش‌های چوبی Clogs

کفش‌های چوبی (Clogs) از آیتم‌های جدایی‌ناپذیر ترند ۲۰۲۱ هستند. دوستداران استایل بوهو، این خبر خوب هم برای شما. امسال خیلی بیشتر از سال‌های قبل از این کفش‌ها در استایل خود استفاده کنید. معمولا کفش‌های Clogs بخاطر پاشنه‌هایِ چوبی خود بسیار سبک‌اند. پس با آنها، راحتی در یک کفشِ پاشنه‌دار را تجربه خواهید کرد. کفش‌های سنتی‌ای که، در گذشته در رقص‌های مختلف از آن استفاده می‌شد. اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که این کفش‌ها بخشِ اصلی ترندِ کفشِ بهار ۲۰۲۱ به شمار آید.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
کفش‌ چوبی

صندل‌هایِ تختِ بنددار Strapy sandals

خانه‌نشینی و معاشرت‌های خانگی کار خودش را کرد. صندل‌هایِ تختِ بنددار (strapy Sandals) جایگزین صندل‌هایِ پاشنه‌بلند شدند. این صندل‌ها به صورت Uni******* shoes در میان همگان، محبوبیت همیشگی خود را داشته است. بخشی که در ترند کفش ۲۰۲۱ صندل‌های تختِ را تحت تاثیر خود قرار داده، بندهای آن است. این صندل‌ها در مدل‌های مختلف به صورت، Topstitched Straps، hook and loop straps ارائه شدند.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
صندل‌هایِ تختِ بنددار 

کفش‌هایِ سکویی Platform Shoes

با ورود به بهار ۲۰۲۱ متوجه می‌شوید که فرم‌های صاف دچار جهش و چالش شده‌اند. کفش‌هایِ سکویی (Platform Shoes)، یک بخش هیجان‌انگیزِ ترند کفش بهار ۲۰۲۱ است. اگر بخواهیم با یک دید همه جانبه اظهار نظر کنیم، در ترند ۲۰۲۱ کفش‌ها به صورتِ تخت دسته‌بندی شده‌اند. کفشِ تختِ ساده- کفشِ تختِ سکویی. برای کسانی که به کفش‌های تختِ بدون پاشنه هیچ علاقه‌ای ندارند، کفش‌های Platforms بهترین انتخاب‌اند. بارزترین ویژگی آنان، پاشنه‌های صاف اما مرتفع. در بخش متریال هم هیچ محدودیتی وجود ندارد. فقط پاشنه‌ها بلند باشد، کافی است که یک استایلِ جذاب را برای خودتان داشته باشید.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
کفش‌هایِ سکویی

وفرهای زنجیردار Chain shoes

وفرهای زنجیردار را یادتان هست؟ یا صندل‌های بنددار زنجیری؟ مهم‌ترین اکسسوری کیف و کفش ترند بهار و تابستان ۲۰۲۱ زنجیرهاست. این کفش‌ها با کیف‌های زنجیری یکی از پرکاربردترین گزینه‌های ترندی ۲۰۲۱ به‌شمار می‌آیند. اگر دنبال یک راهکار برای خاص شدن استایل خود می‌شوید، امسال کفش‌های زنجیری را فراموش نکنید.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
وفرهای زنجیردار

ترند کیف ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۰ سال سختی بود. با توجه به کمبود برنامه‌های گردشگری، روندِ مد و صنایع لوکس به طور کلی کاهش یافت. اما در سال ۲۰۲۱ هم نیز، این روند ما را ترک نخواهد کرد. در ترند کیف ۲۰۲۱، عملکردی بودن از آیتم‌های مهم است. پس در ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱ با برخی جنبه‌های مختلف و ساده‌تری از طراحی روبه‌رو هستیم.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱

کیف‌های رنگی Colorful Bags

فرقی نمی‌کند کیف‌دستی باشد یا کیفِ رودوشی. هر رنگِ آن یک شروع تازه از فصل بهار است. اگر پیش از این، جسارت استفاده از کیف‌های رنگی را نداشتید، امسال خط قرمزها را رها کنید. این آبنبات رنگی‌های کوچک و بزرگ را، در فصل بهار ۲۰۲۱ وارد کمد لباس‌تان کنید. کمی تنوع و رنگ ما بین آن تیرگی و خنثی بودن بد نیست.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱

کیف‌های دستی بافت‌دار Market Totes

این‌ روزها بیشترین جایی که با آن در رفت‌ و ‌آمد هستیم، فروشگاه‌هاست. پس ترند کیف‌های دستی بافت‌دار Market totes)) منطقی است. کیف‌هایی شبکه‌ای، از چرم گرفته تا نخ‌های ابریشم طنابی. این کیف دستی یکی از مواردی است که هرچه بیش‌تر به بهارِ ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، کمبودش را حس خواهیم کرد. اگر بدنبال یک کیف سبک و جادار هستید، Market Totes انتخاب هوشمندانه‌ایست.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
کیف‌ دستی بافت‌دار 

کیف‌های سایز بزرگ Oversized Bags

شما هم همیشه وسایل زیادی دارید؟ مشکل کمبود فضا در کیف از معضلات همیشگی‌تان است؟ نگران نباشید امسال سالِ شماست. کیف‌های سایز بزرگ به طرز عجیبی وارد چرخه‌ی مد ترند کیف ۲۰۲۱ شدند. هر قدر در سال‌های قبل نسبت به این کیف‌ها کم لطفی می‌شد، در فصل بهار امسال جبران شد. قرار است Oversized Bags در ترند ۲۰۲۱ سلطنت کنند. پس دیگر نگران حجم زیاد وسایل خود برای حمل کردن نباشید. 

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
کیف‌ سایز بزرگ

کیف‌های زنجیری Chain Bags

زنجیر گزینه‌ای است که از ترند پاییز و زمستان مجددا به بهار راه پیدا کرده است. کیف‌های زنجیری (ChainBags) در مدل کیف‌های کوچک دستی و کیف‌های رودوشی، بسیار پرکاربرد است. در ترندِ ۲۰۲۱ کفش‌های زنجیری زیادی هم نیز خواهیم داشت. پس دست به کار شوید. کیف‌های زنجیری را فراموش نکنید. این آیتم می‌تواند استایلِ کلاسیکِ شما را با رنگ و لعاب بیشتری به نمایش بگذارد. پس داشتن یک کیف زنجیری از الزامات کمد بهار ۲۰۲۱ است.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
کیف‌ زنجیری

کیف‌های کوچک Mini Bags

کیف‌های کوچک ( Mini Bags) هم ماندگار شدند! صادقانه بگویم فکر نمی‌کردم Mini Bags تا این اندازه محبوب باشد. اما در ترند ۲۰۲۱ کار خودشان را کردند. این کیف‌ها در مدل‌های مختلف در بهار و تابستان امسال با متریال‌های متنوع ارائه شدند. بخشِ اصلی ترند کیف ۲۰۲۱ تقابل میان Mini bag با Oversized Bag است. اما آیتم جالبی که در ترند کیف و کفش بهار و تابستانِ ۲۰۲۱ وارد چرخه مد شد، buttle bags است. امسال قرار است با جنبه‌های جدیدی از Mini Bags روبه‌رو شویم.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱
کیف‌های کوچک

درست است که شرایط پاندمی کویید ۱۹ همچنان با ماست و روز به روز سخت‌تر می‌شود. اما دنیای مد به ما یاد داد که با هر موقعیتی سازگارشویم. این‌روزها بیشتر از قبل کارایی و عملکرد در دنیای مد حرف اول را می‌زند. این دو ویژگی در ترندها بسیار تاثیرگذاربوده و بخش اصلی تولیدات کیف ‌وکفش را در دست خود نگه داشته است. ترند کیف و کفشِ بهار و تابستان ۲۰۲۱ کاملا با شرایط حال، تطبیق‌پذیر و کاربردی بوده. اما این بدان معنی نیست که تمام سلایق را در برنگیرد. ترند ۲۰۲۱ هر سلیقه‌ای در کیف و کفش را تحتِ پوششِ خود قرار داده و آن را سازگارپذیرتر کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.